Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie, aby ulepszyć i spersonalizować Twoje wrażenia. Nasza strona internetowa może również zawierać pliki cookie pochodzące od osób trzecich, takich jak Google Adsense, Google Analytics, Youtube. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Zaktualizowaliśmy naszą Politykę prywatności. Kliknij przycisk, aby sprawdzić naszą Politykę prywatności.

POLITYKA ZWROTÓW W SALONACH MANSON AKCESORIA

§ 1

1. Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa zasady wymiany lub zwrotu towaru zakupionego w salonach stacjonarnych MANSON AKCESORIA. 

2. Regulamin nie dotyczy produktów outletowych/przecenionych/wyprzedażowych (eksponowanych w koszach wyprzedażowych).

§ 2

 1. Użyte w Regulaminie zwroty oznaczają:

  1. Sprzedawca – “ANT” Mrówka Artur, pl. Wyzwolenia 10; 67-100 Nowa Sól

  2. Towar – wszelkie towary zakupione w salonach marki MANSON AKCESORIA, znajdujących się na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

  3. Salon MANSON AKCESORIA – znajdujący się na terenie Polski salon marki MANSON AKCESORIA

  4. Wymiana towaru – wymiana zakupionego towaru na towar w obrębie tej samej grupy produktowej (pokrowiec na pokrowiec, słuchawki na słuchawki itd.)

§ 3

 1. Każdemu Konsumentowi umożliwia się dokonanie zwrotu bądź wymiany towaru zakupionego w salonie MANSON AKCESORIA  w terminie do 7 dni (czas liczony od dnia następnego od daty ujawnionej na paragonie lub fakturze jako daty sprzedaży), na zasadach wskazanych w Regulaminie. 

Po upływie w/w terminu nie ma możliwości wymiany ani zwrotu towaru.

2. Zwrotowi bądź wymianie nie podlega:

  1. Towar, który nosi jakiekolwiek ślady użytkowania;

  2. Towar, który został w jakikolwiek sposób uszkodzony;

  3. Towar, który nie posiada oryginalnie przymocowanych wszelkich stałych oznaczeń, w które sprzedawca zaopatrzył towar oraz które noszą ślady ich usuwania czy ponownego przymocowania do towaru. 

  4. Towar, który nie znajduje się w oryginalnym nienaruszonym opakowaniu, jeżeli w takie opakowanie był zaopatrzony

  5. Towar, którego cena w momencie sprzedaży została obniżona ze względu na wady fizyczne, uszkodzenia, niepełną wartość, jakie występowały w towarze;

3. W przypadku niespełniania przez towar powyższych wymogów decyzję o nieprzyjęciu towaru do zwrotu bądź wymiany podejmuje pracownik salonu.

4. Zwrotu bądź wymiany towaru Konsument może dokonać w każdym salonie MANSON AKCESORIA niezależnie od miejsca faktycznego zakupu. 

5. Zwrot bądź wymiana będzie dokonana tylko za okazaniem dowodu zakupu, w postaci oryginalnego paragonu fiskalnego.

6. Zwracany bądź wymieniany towar powinien spełniać wymogi opisane w §3 ust.2 niniejszego Regulaminu. 

7. Konsument, przed zakupem towaru, powinien upewnić się, czy towar ten będzie podlegał zwrotowi na zasadach opisanych w Regulaminie. 

8. Podczas dokonywania zwrotu w salonie MANSON AKCESORIA Konsument zostanie poproszony o podpisanie formularza zwrotu celem potwierdzenia zwrotu. 

9. Z chwilą przyjęcia towaru do zwrotu lub wymiany, Konsument:

  1. Zwraca sprzedawcy również paragon, o którym mowa w punkcie 5. Jeżeli na paragonie znajdowały się również inne towary, Konsument otrzymuje paragon zastępczy. Oryginał paragonu pozostaje u sprzedawcy.

  2. Okazuje sprzedawcy oryginał faktury VAT. Jeżeli na fakturze znajdowały się również inne towary, Konsument otrzymuje fakturę korygującą. Oryginał faktury VAT jest zwracany Konsumentowi.

§ 4

 1. Za zwrot towaru Konsumentowi przysługuje zwrot uiszczonej przez niego kwoty w postaci bonu podarunkowego ważnego 12 miesięcy od daty wydania na zakupy w salonach MANSON AKCESORIA.

§ 5

 1. Wszelkie skargi bądź zastrzeżenia w zakresie stosowania Regulaminu należy składać w salonie na piśmie lub w formie wiadomości email na adres kontakt@manson.pl, w terminie 3 dni od zaistnienia zdarzenia uzasadniającego skargę

2. Z Regulaminem można zapoznać się w salonach stacjonarnych MANSON AKCESORIA. 3. Regulamin obowiązuje od dnia 01.04.2019 r. do odwołania.