Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie, aby ulepszyć i spersonalizować Twoje wrażenia. Nasza strona internetowa może również zawierać pliki cookie pochodzące od osób trzecich, takich jak Google Adsense, Google Analytics, Youtube. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Zaktualizowaliśmy naszą Politykę prywatności. Kliknij przycisk, aby sprawdzić naszą Politykę prywatności.
Poniedziałek - Piątek
10 - 18
Sobota
10 - 14
Zielonogórski deptak
ul. Kupiecka 17
65 - 058 Zielona Góra
459 009 955
Bo dajemy Ci ofertę bez limitu, z dużą ilością Internetu, w jakości takiej samej jak duzi operatorzy, ale w cenie znacząco niższej.
Jak to możliwe? To proste. Działamy na sieci Plus, czyli posiadamy taki sam zasięg, szybkość LTE, jakość sieci jak Plus. Co zatem nas wyróżnia na rynku wśród operatorów? Prosty fakt, że potrafimy oszczędzać i wszystkie nasze oszczędności przeznaczamy na obniżenie ceny dla Klientów. U nas płacisz za usługę, a nie za drogie kampanie reklamowe celebrytów, tysiące pracowników, wielkie siedziby czy znanych piłkarzy. Ponieważ nie musimy tego wszystkiego utrzymywać, Ty nie musisz za to płacić. Wydajesz więc mniej. I to znacząco mniej.
Wniosek o przeniesienie numeru w abonamencie można zaplanować z wyprzedzeniem maksymalnie do 120 dni.
W przypadku numeru na kartę (bez umowy) w dowolnym momencie.
Kiedy Abonent chce przenieść numer w punkcie sprzedaży operatora, przedstawiciel wypełni i przygotuje do podpisania wszystkie dokumenty.
Abonent po ich podpisaniu otrzyma kartę SIM z tymczasowym numerem.
Następnie Operator wyznaczy datę aktywacji , jeżeli umowa abonamentowa nadal obowiązuje to przeniesienie numeru nastąpi następnego dnia po zakończeniu umowy z poprzednim operatorem. Jeżeli umowa kończy się w ciągu miesiąca lub już się skończyła, numer zacznie działać po zakończeniu okresu wypowiedzenia. Maksymalnie po 30 dniach od chwili wygaśnięcia umowy.
Po zawarciu umowy Abonent otrzymuje kartę SIM wraz z numerem tymczasowym, przy wykorzystaniu którego ma możliwość korzystania z usług Operatora.
Abonent posiada do dnia przeniesienia numeru dwie karty SIM: kartę dotychczasowego operatora oraz kartę z numerem tymczasowym od nowego Operatora. Karta SIM z numerem tymczasowym nie jest aktywna (nie jest naliczany abonament oraz opłaty za usługi Operatora, aż do momentu uruchomienia jej przez abonenta). Aktywacja karty SIM z numerem tymczasowym następuje przy skorzystaniu przez Abonenta z pierwszej usługi, czyli wykonaniu połączenia telefonicznego czy wysłaniu SMS.
Od momentu aktywacji naliczany jest abonament zgodny z podpisaną umową.